למה לא לרכוש רכב בלובינסקי

Post date: Jan 28, 2019 10:31:46 AM

בטח שאלתם את עצמכם או התלבטתם מה עומד מאחורי כל המחירים ה'זולים' שלהם.

ובכן- אני ואשתי רכשנו רכב מלפני כמה חודשים בלובינסקי, הרכב נרכש ביום שני, לאחר שהתרשמנו מדגמים דומים של אותו הרכב שמחירם היה כ-33 אלף ש"ח.

הובטחנו לקבל רכב יותר חדש, ונקי לאחר שהסכמנו לשלם אף יותר כ-38 אלף ש"ח. לאחר מקדמה של 2,000 ש"ח הובטח לנו שהרכב יגיע ביום רביעי ויעבור טיפול ונקבל אותו. (תאמת, שמחנו). אבל..... לא קרה, יום חמישי התקשרו אלינו שלא הספיקו להעביר טסט את הרכב וכן לנקותו. *בסדר* נדחה ליום ראשוןת ומיום ראשון לשני שאחריו, וסוף כל סוף הגענו לקבל את הרכב.

כשאנו מגיעים ללובינסקי טרייד, איש המכירות בדיוק 'קפץ' לרכב כדי לעשות לו שואב. הרכב היה במצב זוועה, לא רק שלא ניקו אותו, אלא שהאיש מכירות הטיפש שלא ידע לנקות אותו, ניסה לקרצף אותו מבפנים עם חומר חזק שגרם לכיסוי המגן של כל הפלסטיקה להתקלף.

בסופו של דבר הבטיחו בלה בלה בלה לפצות אותנו, כמובן שהפיצוי נשכח ולא התפצה מעולם.

כאשר החל החורף, פתאום הרכב החל לשבוק חיים, והרכב מראה תקלת מנוע. פסק הגשם והרכב החל לפעול לאחר זמן מה. ושוב החל גשם עז ואז קרה שם משהו שממש את סיכן את חיינו כשהרכב עוצר לפתע פתאום בכביש ראשי.

למזלינו יצאנו ללא פגע.

הגרר לקח אותנו למוסך, ואז אמר לנו הטכנאי במוסך, זו לא אשמתכם, קיבלתם רכב פגום עם רכיב פגום במכסה המנוע.

בחברת לובינסקי טרייד כמובן החליטו שזה 'בלאי' של הרכב כדי להשיל מעליהם כל אחריות. וטכנאי הרכב צוחק לי ואומר "הם טיפשים ונוכלים". בלאי זה גלגלים, גומיית הדלת של הרכב אפילו זה בלאי, שטיח הרכב, ברקסים. אוקיי? אבל קופסא תקולה מתחת למכסה מנוע איננה בלאי... וכך הלך לנו הרכב שחירבש את המנוע. ומאחורי כל זה עומדים צוות נוכלים של לובינסקי טרייד.

לשאלות, תמונות, וסירטונים, אכן בעמודים החדשים בפייסבוק: "למה לא לקנות בלובינסקי טרייד". או "תביעה ייצוגית נגד לובינסקי טרייד" וגם ייפתח אתר בקרוב עם אפשרות לתגובות.